Mercador

Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 septembrie 2013

Concediul 2013 Partea I, Borsa

Anul asta din motive de nepotrivire de joburi ne-am luat concediu la sfirsitul lui august.
Decizia a fost sa vizitam pe indelete Maramuresul istoric, ca tot era asa de laudata zona si nu apucasem s-o vedem decit in fuga.
Prima oprire programata era la Borsa.
Am plecat simbata dimineata, cu noaptea in cap, ca sa folosim cit mai mult din prima zi de concediu. Pina la Iacobeni drumul bun, cu mici obiectii intre Pascani si Motca unde e cam varzuta. Dar in rest se poate merge uman.
La Iacobeni insa am avut inspiratia sa sun la pensiune si sa anunt ca vin, iar de acolo mi s-a recomandat sa evit drumul cel mai scurt, si sa ocolesc prin Bistrita. Am crezut ca nu e chiar asa dar am cerut informatii prin statie si colegii de trafic mi-au urlat "NU AI CE CAUTA PE LA IACOBENI-BORSA".
Si au avut dreptate. Imaginile de mai jos reprezinta partea cea mai buna a drumului, cea de la Borsa la Complex, restul e dezastru.
Aveti si responsabilii de asemenea drum exceptional si data la care trebuia sa fie gata, 31.08.2013.





Din fericire am ascultat sfaturile si am ocolit 100 km prin Bistrita-Nasaud-Salva, pe unde drumul era acceptabil.
Pe drum ne-am oprit un pic la Hotelul Dracula sa vedem si noi cum sare mumia din sicriu :)




La Borsa am gasit usor pensiunea rezervata, Pensiunea Alex, o recomand, foarte frumos, curat, utilat cu de toate si pret absolut rezonabil.


Si daca tot n-am distrus masina pe drum am mers sa vedem si Cascada Cailor, care bineinteles ca avea apa doar cit sa-ti dai seama ca acolo ar fi trebuit sa fie o cascada.





Cam asta a fost prima zi de concediu, cu vreme destul de buna :)
Preturi:
pensiune - 60 lei pe zi
urcat cu telescaunul - 10 lei/pers (noi am coborit pe firul vaii, pe jos, pentru cine vrea sa coboare tot cu telescaunul, inca 10 lei)
vizitat sicriul lui Dracula - 2 lei/pers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu