Mercador

Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 iulie 2013

Pescar la Dumesti

Duminica dimineata pe la 4 am sarit ca ars din pat, am insfacat o gura de cafea rece, geanta frigorifica si am plecat la Dumesti la pescuit. Sculele asteptau cuminti inca de cu seara in portbagaj, statia era pusa, rimele dormeau linga viermisori, dar piticul era la post :)
Dumesti este o comuna la cca 4 km de E585, la iesirea din Letcani, imediat dupa trecerea de cale ferata.
Balta e destul de mare, cu avantajul ca e usor accesabila, dar cu dezavantajul ca e chiar in sat si ai parte de tot spectacolul: giste care navigheaza gratios pe lac printre fire de lansete, pomelnicul de zgomote specifice satului romanesc... manelele de dimineata, nostalgiile Fuego-Enache-Loghin de la prinz, si bataia traditionala de dupa-masa. In rest e bine :)
Taxa de pescuit, 50 de lei, se pot retine max 5 kg crap, caras cit vrei.
Eu am mers pe partea opusa soselei, ca macar sa nu ma frece la cap orice bade care stie el ca boilesul e pentru crapi de aia educati ;). Ca sa ajungi acolo, ai cca 2-300 m de offroad adevarat sau iti lasi masina la sosea, iei sculele in spate si traversezi pe dig cu pingica.
Se poate sta si cu cortul pe partea aia, pentru cei amatori sa nadeasca de noaptea. De prins noaptea nu se prinde nimic ca probabil crapii sint la discoteca.
Eu m-am bronzat de ma confundai cu un rac fiert, dar macar a meritat.
Captura mea: 2 crapi de 1.5 kg fiecare, la boabe de porumb, caras la rima, dar n-am pastrat decit unu mai voinic, pentru ciorba. Restul nadelor: boiles, viermisori, mamaliga de toate natiile, patratica, placuta, cu sau fara arome, nada campion.... au fost doar ca sa se hlizeasca pestii la ele, ca de atins n-a avut niciunu curaj.

Si acum ceva poz(n)e! Enjoy.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu