Mercador

Faceți căutări pe acest blog

joi, 7 august 2014

Concediu, ziua 9, Venetia

Nu se putea sa venim in Italia si sa nu vedem Venetia.
Asa ca luni am luat trenul, ca e greu cu parcarea acolo, iar intr-o ora si un pic am coborit in gara St. Lucia, in mijlocul orasului. Trenurile la italieni chiar arata a trenuri, desi era doar un personal conditiile erau perfecte, curat, AC, informatii afisate pe ecran, biletele se cumpara electronic si se valideaza la fel, o placere.
Venetia e mai mult decit imi imaginam din povestirile altora. Cocheta, labirint de stradute, harta e obligatorie desi exista indicatoare spre Piata St. Marco si Rialto, totusi e bine sa iei o harta cu obiectivele ca sa le gasesti.
Socante sint doar preturile, destul de piparate pentru un salariu mediu de 400 de euro, normale la un salariu minim de 1500 ;) Asta e in toata Italia, incepind de la benzina, 1.7 euro.
Dupa ce am stat la o coada imensa ca sa vedem biserica St. Marco, am zis sa tragem o fuga cu vaporetto si la Murano sa vedem unde se fabrica celebra sticla. Drum de 40 de min cu vaporul, 15 euro biletul dus-intors, preturile sint la fel ca in Venetia la sticlarie, frumos loc, merita o vizita de 2-3 ore,
Ne-am intors in Venetia ca mai ramasese de vazut Palatul Dogilor, Palatul Grassi, Podul Rialto, gondolieri cu gondolele lor frumoase si scumpe, precum si alte minuni pe care in fuga nu mi le mai amintesc, dar le gasiti in toate ghidurile turistice :D
Si muuuulti turisti, mai ales asiatici, era plin de chinezi, japonezi....

Si acum poze, ca sa ajung mai aproape cu jurnalul :)
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu