Mercador

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 august 2014

Concediu, ziua 11, Padova + Chioggia

In a 11-a zi am zis sa nu mai alergam asa de mult, asa ca am tras o fuga doar pina la Padova sa-l vizitam pe Sf. Anton acasa la el.
Biserica ce-i adaposteste ramasitele e impresionanta, imensa, frumoasa... chiar daca pentru noi nu e un sfint foarte important, pentru catolici e ceva deosebit.
Padova nu e un oras eminamente turistic, ci mai degraba ecumenic si educativ. Universitatea e ceva unic, primaria de vis-a-vis zici ca e un vechi palat venetian din filme, iar strazile merita o plimbare odihnitoare si relaxanta.
Daca tot eram aproape de mare am zis sa tragem o fuga si la Chioggia ca e prea renumita.
Si am ajuns intr-un port traditonal, cu barci noi si vechi, cu pizza pe malul marii, cu marinari de aia clasici de-mi aminteau de vremurile mele bune :D
O plimbare super pentru o zi in care nu credeam ca mai pot vedea ceva nou.

Si pozeeeeeeeeeeeeee........























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu