Mercador

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 august 2014

Concediu, ziua 11, Gardaland

Ca orice turist serios in nordul Italiei, nu puteam sa ratez parcul de distractii de la Gardaland. Un fel de Disneyland italian linga lacula Di Garda, cu toata logistica unui asemenea parc pusa la punct la ultimul detaliu.
Recunosc ca e primul de asemenea amploare pe care il vizitez, iar asta mi-a deschis gustul sa mai vad si altele in alte concedii :D
Totul e calculat ca sa nu te plictisesti, cei 37.5 euro platiti la intrare (30.5 daca gasesti tichetele gratuite de reducere in Verona) merita fiecare cent cheltuit. Daca vrei sa nu stai la cozi, insa, mai cotizezi matale in functie de cite dracii vrei sa te dai, altfel intre 15 si 30 de min e timpul mediu de asteptare la chestiile cele mai interesante.
Nu am avut suficient curaj sa ma dau in cele 3 mountain rouse-uri imense, ca ma gindeam daca mi-am facut control la inima numai privindu-i pe aia atirnind la 100 km/h. Dar tot m-am dat cu capul in jos in Seqoia, tot am incercat trenul de la Monster si barcile care te scot fleasca cind intra cu viteza in apa.
Circul e facut pentru distractie desi nu are animale sau magicieni nemaivazuti, 25 de min. de ris si voie buna.
Ne-am simtit copii pentru o zi superba, ne-am facut de cap si am uitat de toate problemele din lume.

Daca ajungeti in zona, sa nu-l ratati.... Enjoy!






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu