Mercador

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 iulie 2014

Concediu, Budapesta, ziua 3

Aceasta zi a fost rezervata animalelor, altele inafara de mine :D
Asa ca am fost la Tropicarium, un fel de complex de acvarii si zone umede. Pesti de toate natiile, crocodili, un tunel interesant pe deasupra caruia se plimbau niste rechinashi numa buni de facut friptura :)
Doar ca e in capatul celalalt al orasului si am facut mai bine de o ora cu autobuzul pina acolo.
Pret cu reducere de Card Budapesta, 5200 HUF pentru toti 3 (aprox 75 lei).
De acolo am vrut sa mergem si la Zoo... care bineinteles ca e la mama naibii, in celalalt capat al orasului, in parcul Karoly, inca o ora si ceva ca am incurcat si niste autobuze :D
Acolo animalute care de care mai frumusele: lei, girafe, rinoceri, hipopotami si spectacol cu foci.... frumos, dar trebuia sa venim aici prima data :D
Seara, satui de plimbare, am jucat rummy pina la 12 noaptea de am disperat vecinii de cort :)

Si acum POZEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
























2 comentarii:

  1. Bai Paulica!!!!!! Nu mai pui si tu nika pe blog? ca de simbata n-ai mai postat. Vezi ca ai vizitatori fideli,....
    Miha

    RăspundețiȘtergere