Mercador

Faceți căutări pe acest blog

luni, 11 octombrie 2010

Oleaca de politica

Pentru ca tot e la moda ca oricine sa-si dea cu parerea despre orice, ma trezesc si eu vorbind ca Moise in pustiu, ca oricum nu aude cine trebuie :).
Am citit azi citeva stiri politice si dupa ce mi-am facut portia de tensiune, am inceput sa si rationez.
PSD si PNL anunta ca nu se mai duc la munca, ca vor s-o dea jos pe nu stiu care miss ca nu stiu ce numaratoare nu a iesit cum voiau ei.
Dar din ce am mai citit daca ar fi stat la munca ar fi fost oricum mai multi decit ailalti, asa ca ar trebui sa-si traga singuri suturi in rect pina le vine mintea la cap.
Si ca nu se duc nici la Cotroceni la consultari, ca nici de ala nu le place.
OK.
Pai daca tot nu le mai place nimic de ce nu se duc acasa? De ce nu-si dau toti demisiile de onoare din Parlament daca tot singurul lucru pe care il iau in considerare e sa nu se duca la munca? De asta au fost alesi? Ca sa chiuleasca in masa...
O sa zica lumea ca sint portocaliu, m-am uitat azi-dimineata bine in oglinda si in afara de o nuanta de pamintiu sub ochi de la calculator si o barba nerasa de 2 zile nu am vazut nimic suspect, dar mai cercetez, poate ma transform ca ala din Sinul lui Roth :).
Eu daca lipsesc 3 zile nemotivat de la job imi gasesc cutia cu efecte la usa si primesc un sut in restul de coada de cind am coborit din copac. Ei de ce sa fie platiti in continuare pentru ce nu fac? Sau inca sint in copaci si au alte drepturi?
Incep sa cred ca actuala opozitie, sau ce-o fi, isi arata adevarata neputinta.
Nu au nici un fel de idei pentru viitor, nu au nici un fel de alternativa, la actualii sacali nu opun decit alti sacali care sint doar mai flaminzi, deja mi-e groaza ca peste 2 ani sint alegeri iar si va trebui sa lipsesc la vot pentru ca nu voi avea pe cine alege. :(
Oare chiar tara asta a reusit ceea ce Pandora a crezut ca nu se va intimpla, a ucis chiar si speranta si au ramas doar belelele pe capu nostru?

Sper ca ma insel, si ca peste 2 ani voi vedea ca Luminita e la capatul tunelului si n-a calcat-o trenu, ca Opozitia va oferi si altceva decit scandal si panarama, ca de astea avem parte din belsug.

Si ca sa inchei optimist, noul logo de tara al romanicii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu