Mercador

Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 octombrie 2010

Inca oleaca de politica

Revin la postarea de ieri, ca tot am fost certat ca am fost prea partizan cu portocaliii.
Pentru ca trebuie sa fiu drept cu actualii guvernanti (aici includ si ministrii si parlamentari si virfu de maciuca Miss Anastase-blonda-vopsita) toti astia imi creeaza o stare de nu stiu unde sa plec mai repede.
Ma pun in situatia unui om care vrea sa faca ceva in viata. Si ce face, isi face o afacere privata.
Isi face un plan de afaceri, se gindeste cum sa supravietuiasca, si ghici, vine incompetentul Guvern Boc si cu si mai incompetentul parlament (si aici ii bag in aceeasi oala si pe Anastase si pe Geoana, ca ambii conduc cite o camera) si in 2 luni fac varza tot sistemul de pensii, tot sistemul de impozite, tot sistemul de contributii, si cind sa zici ca hai sa misc si eu ceva te trezesti acasa cu hirtie de la ANAF ca s-au marit normele fixe pe sestache, ca mai scot o ordonanta de nu stiu nici ei cum s-o aplice, ca vin cu o lege a pensiilor de in loc de bastonu de pensionar primesti direct ultima impartasanie.
Si ca sa fie cu mot, toate astea trec linistit de Curtea Constitutionala, ai carei judecatori sint deasupra oricarei legi, nimic nu-i poate atinge, nimic nu-i poate deranja, si dau decizii dupa bunul plac si in bataie de joc.

Asta e statul Roman de azi, condus de un presedinte care pe zi ce trece arata ca nu are nici cea mai vaga idee despre ce trebuie facut, ai carui consilieri sint buni doar sa il pupe un fund ca sa nu zic cur, si in rest sint la fel de habarnisti ca si el, ca niciunu nu are macar minimu de decenta sa zica: Da, nu ma pricep, nu stiu ce sa fac, imi dau demisia si las pe altii care stiu sa faca ce trebuie.

Totusi, ca sa nu dau in extrema cealalta, sint nevoit sa spun ca ceea ce vad eu nu e neaparat si adevarat.

Lui Dan Mititelu ii multumesc ca mi-a deschis ochii sa nu ma uit la ceva si sa incerc sa gindesc bazindu-ma doar pe ce vad.
Pentru ca uneori tabloul e altul, si conteaza cine si cit iti prezinta.
 Exemplul e dintr-o fotografie (AP Photo/Itsuo Inouye) din 2003.


1. Mori ciine irakian, pare sa spuna soldatul american ...


2. Bea incet, sa nu-ti fie rau, sa te ajut, pare sa spuna soldatul american....


3. In poza intreaga de fapt planurile sint cu totul altele, irakianul e legat cu miinile la spate dar e ajutat, iar cel cu pusca e posibil sa fie la citiva metri de scena si sa n-aiba nici o legatura...



Asadar, nu mai rationati doar din ce vedeti la TV sau doar ce primiti ca informatii de la unu sau altu.
Incercati sa va luati informatii din surse cit mai diferite, si treceti prin filtrul vostru tot ce vedeti-cititi-ascultati-simtiti.

Si o adaugire ca tocmai ce-am citit un banc bun:

Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansat o dezbatere publica cu tema: "Care este diferenta dintre politician si hot?".

Un anume raspuns i-a sarit in mod special in ochi. "Diferenta dintre un politician si un hot este ca pe primul il aleg eu, in timp ce al doilea ma alege el pe mine. Am nimerit-o?".

Iar replica lui Millor a fost: "Stimate domn, sunteti un geniu. Sunteti singurul care a reusit sa gaseasca o diferenta intre cei doi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu