Mercador

Faceți căutări pe acest blog

luni, 1 septembrie 2014

De seara

Un prieten bun, italian, Danielle, mi-a daruit o lupa cu bec :D Nu e mare lucru, 40 de euro, dar dupa 40 de ani iti dai seama ca ai nevoie de un ajutor ca sa vezi literele alea mici-mici, asa ca valoreaza o avere . Multumesc, man ;)
Acum stau si privesc un ecran gol, gindindu-ma la o carte pe care mi-ar fi placut sa o public, daca n-ar fi fost deja antamata.. si daca subiectul nu l-as fi citit deja. Imi amintesc ce mi-a zis Dan Mititelu la un curs de fotografie: totul a fost deja facut si chiar faptul ca zic ca totul a fost deja facut a fost deja spus. Bestial omul! Am invatat multe de la el.
Blogul asta e un loc de a spune ceea ce gindesc cu adevarat, incercind sa imi cenzurez limbajul, ca iar ma cearta mama si nevasta ca vorbesc porcos... nu vorbesc prea des porcos, doar cind sint subiecte politice nu ma pot abtine sa nu injur copios. E modul meu de a ma racori de toate prostiile pe care le citesc si le traiesc zilnic. Stiu ca nu sint unic, doar ADN-ul meu e unic, sper :D
Nici poze nu mai apuc sa fac.
Am iesit cu prietenii mei la Tg. Neamt, am facut citeva poze la zimbrarie, manastirea Icoana si casa unde a scris Sadoveanu si de 3 zile nu am reusit sa le descarc si sa le pun publice...
Parca extraterestrii aia invirt prea repede pamintul... baaaa, lasati-l mai incet ca ametesc...ce pana mea, nici nu am apucat sa fac dus.

Hai, noapte buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu