Mercador

Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 mai 2012

O, tempora...

Nici nu mi-am dat seama cit de repede zboara timpul pina nu am vazut ca n-am mai postat nimicuta pe blog de mai bine de o luna.
Rusine mie.
Si cum in luna care a trecut au fost citeva momente placute in viata, imortalizate prin obiectiv, pun pozele sa vorbeasca mai mult decit pot eu s-o fac prin litere, cu mici comentarii si explicatii.
Sa purced la imagini.

In primul rind, Teo si-a sustinut examenul pentru centura galbena (mai aveam un pic si o puneam direct pe aia portocalie), iar pe 12 mai are concursul national la stilul lui.
Recunosc ca ii foloseste foarte mult, a devenit mult mai disciplinat, mai organizat si mai atent la ce face.








In dulcele tirg l-a apucat harnicia pe primar dupa ce 4 ani nu a miscat un pai. Acu e tot orasul varza, numai gauri, santuri, transee si totul trebuie sa fie gata pe 16 august. Ce gluma buna.








Si pentru ca am avut si noi liber dupa mult timp de 1 mai am tras o fuga la Manastirea Secu, de linga Tg Neamt. Pe drum am adastat la o pensiune cu struti, unde ne-am distrat copios cu pasaroaiele.
Dupa ce ne-am spalat pacatele la manastire am decis ca e cazul sa facem altele la un gratar in apropiere.
Ciudat e ca locul era curat, si noua lege stimuleaza oamenii sa-si adune mizeriile in pungi si sa isi miste organele 20 m ca sa le duca la tomberon.
Civilizatia se face cu parul!










Promit ca urmatoarele poze sa le pun mai devreme de o luna :)
Toate cele bune!

2 comentarii:

  1. Te rog eu nu mai pune poze cu sunci&fleici altfel decit preparate pt a fi mincate, altfel promit ca nu mai intru pe blogul tau in veci ! Amin

    RăspundețiȘtergere