Mercador

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 februarie 2012

Serbarile zapezii Vatra Dornei 2012

Daca tot am vazut ca pe primarul nostru drag il doare undeva de oras si nametii ne potopesc, mi-am luat familionu si a tulit-o un week-end la Vatra Dornei, cu motiv ca sint si Serbarile Zapezii.
Vorba vine, ca mai mult imi era dor de clapari si skiuri. Si am avut satisfactia ca si Teo sa invete sa se tina pe doage, si daca mai mergem de citeva ori voi avea companion de coborit Dealul Negru.

Eu l-am coborit de data asta singur, pentru prima data, habar n-aveam ca e treaba serioasa 3 km de pirtie cu locuri destul de solicitante, dar am ajuns jos intr-o singura bucata, cu skiurile in picioare si cu o fericire in suflet ca am facut-o si pe asta.
Pirtia de la Parc insa e foarte buna pentru invatat, cu o zona mai lejera unde poti invata bine plugul si virajele asa ca merita.
Am stat la o pensiune faina, Pensiunea Angela ***, 110 lei camera cu 3 locuri, cu baie in camera, TV, net, acces la bucatarie, toate utilitatile. O recomand.
Costurile: inchiriat echipament (skiuri, clapari, bete) 35 de lei pe zi sau 10 lei pe ora.
Urcarea cu teleskiul: 15 lei 4 puncte (4 urcari la jumate sau 2 de sus)
Telescaunul la Dealul Negru, 10 lei dus, sau 15 lei dus-intors.
Drumul foarte bun, curat, am facut 3 ore de la Iasi la Vatra Dornei mers normal.
Serbarile Zapezii, cam fis, slabuta organizarea, doar un motiv sa se adune lumea in statiune, ca in rest, nu prea mare lucru.
Dar pentru ski, sanie, tubbing, merita.
Enjoy!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu