Mercador

Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 ianuarie 2012

Revelion 2012

Si a venit si Anul Nou, cele rele s-au spalat ca sa faca loc altora....
De data asta am avut ajutor la pozat, asa ca eu apar mai des in poze decit de obicei.
Am mincat, am baut (cine a avut voie, eu doar apa si suc), ne-am scos caloriile la plimbare ca sa nu se aseze prea serios, si am pozat...
A fost frumos, si acum avem un chef de munca ceva de speriat, abia asteptam week-endu sa petrecem de Sf Ion :)

Enjoy!

Iote-l, fata, mosh da se tine bine pe patine....

Ai vazut cum se uitau fetele la mine?

Ia sa vedem daca ne rupem gitul mergind cu spatele...

Inca nu am crapat, mai incerc....

Taci ca merge... moarte in gagici cind m-or vedea....

Na ca fac si cumpana, Plushenko scrie pe mine....

A naibii cumpana, e destul de grea cind ai peste 80 de kile :)


Coni zboara cu saniuta...

De ce n-or fi pus astia si ceva sa te urce la deal?

Dani cu tata...

Colesterolul la putere...

Mai la stinga, mai la dreapta, bun asa...

Sampanie pentru oameni si copii (si bolnaviori)

O familie fericita!
 
Eu beu, putin cite putin...

Esti sigur ca ala era suc?

Clopotelul euroiului...

E doar o iluzie, nu foloseam artificii....

Oare ne ajung paharele?

Am zis ca nu eu sint de vina....

Colesterol partea a doua....

Brrrr... da frig mai e

Hop si-asa... ne incalzim cu un dans


Antrenament pentru patinoar

Buturuga mica....

Buna e cafeaua calda in virf de munte

Zapada mare

Balu Park in Harghita Bai

Cam asa ma cataram la Marina...

Patina se prinde bine de picior....

Hai, 1, 2, 3, 4, leganati-va

Oare o sa reusesc sa merg cu spatele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu