Mercador

Faceți căutări pe acest blog

marți, 30 august 2011

Final de vara

Mai sint citeva zile si vara, macar calendaristic, s-a dus pe copca...
Si nici n-am apucat sa simt ca a fost, n-am reusit sa merg la pescuit, concediu l-am sacrificat, noroc cu deplasarea la Varsovia ca am iesit un pic din ritm.
Nici poze prea multe n-am reusit sa fac. Doar faptul ca soacra mea a vrut sa revada Iasul, si faptul ca puradelul propriu si unicat a facut 13 ani au reusit sa smulga body-ul si obiectivele din ruccsac.
Si citeva poz(n)e mai mult sau mai putin reusite...

An bun pentru struguri!

La Ciric, vaporasul iubirii....

Teo, mama Vivi si Cora... si bolovanu de aur...

Tata se informeaza cum merge porumbu...

Arata bine, o sa fie an si cu mincare si cu bautura, chef la greu...

Trei fete motzate....

Masa e pregatita, sa vina invitatiiii...

La multi ani, Teo, 13 ani!

Sampanie, fugitiiiii....

Teo si Tudor descopera la ce foloseste energia electrostatica...

Baner muncit de Cora....

In sfirsit stam si noi linistiti la masa, 5 minute...

13 ani, frumoasa virsta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu