Mercador

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 iunie 2011

A mai trecut o luna

Acum am observat ca de o luna intreaga n-am mai postat nimic pe blog. Rusine mie!
M-am luat cu vinzarea masinilor, si am neglijat sa comunic virtual.
Ca sa nu uit, pina la urma ne-am decis sa pastram Linea si sa vindem Focusul, alegerea a fost s-o pastram pe cea mai noua dintre masini, desi eu sint indragostit de Focus, dar deja are 9 ani, merge la scoala si ar trebui sa mearga si la alt proprietar la fel de indragostit de o masinuta care m-a servit cu multa daruire.
Sa speram ca urmatorul va avea grija de Focusache asa cum am avut si eu.

Primele impresii cu Linea cea noua si stralucitoare.
Ca aspect e foarte draguta, Giugiaro stie sa faca masini frumoase. Are niste gadgeturi moderne pe care inca nu am invatat sa le folosesc (are abia 130 km pe bord, deci nici nu stiu bine s-o conduc).
Ca insonorizare e sub Focus, va trebui sa fac eforturile mele de bricolaj si sa le arat italienilor cum se insonorizeaza o masina.
Motoru insa, dezamagitor cind vii de pe un diesel de 1.8 turbo si treci pe un 1.4 benzina aspirat. Cei 77 de cai au nevoie de turatii inalte cu care inca nu-s obisnuit sa lucrez, sper sa ma invat sa schimb la 4500-5000 si sa merg in 3000, chestie care la diesel era deja prea mult.
Motorul de 1.4 e miiiic, tare miiic pentru 1250 de kile in gol. Nu are elasticitate, e drept ca neavind nici turbo lagul la pedala e dramatic, asa ca la depasiri va trebui sa fiu tare atent cind ma apuc ca nu mai are tati de unde boost.
Pentru urcat Buciumu am facut proba cu si fara AC cuplat, se simte, daca vrei sa urci cu a 4-a musai jos AC-ul, altfel cu a 3-a si turata in draci.
Cu consumul inca nu m-am lamurit, si oricum pina nu iese din rodaj nu o sa ma pot lamuri ce arata computeru ala de bord. O sa evit sa ma uit la consumul instantaneu ca sa nu am palpitatii.
Ca stabilitate insa am avut o surpriza placuta, e aproape la fel de stabila ca Focusul desi nu are suspensie independenta spate. Dar sta pe curbe fara sa subvireze chiar si la 130 (mai mult nu i-am dat ca e inca in rodaj).
BAS (asistare la frinarea de urgenta) sper sa nu aflu cum se manifesta si sa nu fiu nevoit sa calc frina pina la capat.
Asadar, Linea e mult peste Logan, Aveo, Clio, dar sub Focus, Golf, Octavia.
Asta e, fiind primita cadou zic Multumesc, Doamne! si ma bucur de ea.
Sa ne auzim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu