Mercador

Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 februarie 2011

Hai in Bucovina

Mi-am permis sa-mi iau un week-end liber si cu tot familionu am purces la rupt picioare pe pirtie si ingrasat exagerat in Bucovina.
Am adastat la tanti Maria la Casa Galbena din Arbore (la 15 km de Radauti), o pensiune unde am mai fost si ne-am simtit excelent. Mincare de-ti trebuiau 3 burti, oameni primitori si draguti, preturi miiiiciiii de nu credeai ca esti in Romania. O recomand cu caldura pentru cine vrea sa se odihneasca si sa vada Bucovina asa cum e ea.
Apoi am riscat sa vad cum sint pirtiile.
La Gura Humorului prima dezamagire, pirtia e superfaina, dar e pentru cei la care skiurile sint lipite in picioare de mici, adica pirtie DIFICILA, pentru experimentati, nu o recomand pentru incepatori decit daca au o asigurare beton si vor musai sa vada ce a simtit Huidu.
Asa ca am renuntat sa vad cum e in ghips si am tulit-o la Vatra Dornei.
Alta viata, pirtia Medie, 2 teleskiuri, unu pina la jumate pentru de astia ca mine care abia invata, altu pina sus pentru cei care stiu deja, si mai e o pirtie la Dealu Negru, nu foarte abrupta, dar are 3 km, ca urca pina sus.
Costuri: echipament de ski (skiuri, clapari si bete) 10 lei ora sau 30 de lei ziua. 4 urcari pe teleskiul mic sau 2 pe ala mare 10 lei. Dincolo nu stiu care erau scorurile la urcat ca n-am avut timp sa verific si acolo.
Teo si-a facut de cap si cu un snowmobil....
A fost misto, si abia astept sa reeditez experienta cazutului in fund taman la finish :).

Enjoy
Casa Galbena






La Cacica


Pirtia de la Gura Humorului


Pirtia de la Vatra Dornei


Vatra Dornei



Teo isi face de cap

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu