Mercador

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 17 noiembrie 2010

Poze de toamna

Prins cu treburile si diverse batai de cap, n-am mai apucat sa prestez pe aici.
Asa ca ma revansez acu.

Duminica, dimineata la 6, trebuia sa sune ceasu la 5.30, dar cum setarile sint ca duminica nici frunza sa nu miste bineinteles ca n-a sunat la 5.30 ci m-am trezit din obisnuinta la 6. Asta e, baietii or sa ma injure ca toata saptamina promisesem ca merg la fotografiat cu ei.
Ajung la locul de intilnire, normal ca nu mai era nimeni, of, ma intorc pina acasa, deschid laptoapa, iau nr de telefon al unuia din baieti si ii sun. Erau deja pe pozitii, la Sculeni (17 km de Iasi).
Bag a V-a direct si in 15 min le dadeam binete.
Taman numa bine inainte sa rasara soarele.
Dupa schimburi de pareri, impresii, obiective, trepiede, tipsuri si smecherii de fotografiat, reusesc ca pina pe la 10 sa adun citeva poze. Si sa-mi dau seama ca peisaju e o treaba tare grea daca nu te pricepi, si daca nu ai acel ceva ce te face sa vezi. Asa ca mai exersez pina voi gasi ce imi place cu adevarat sa fac in domeniul asta.
Oricum nu ma las.
Pe la 11 mergem la Era sa fotografiem masinile de la nu stiu ce eveniment, distractiv daca nu s-ar fi lungit prea mult pina a inceput, si daca nu mi-ar fi fost deja foame, ca la viteza cu care am plecat nici gind sa infulec ceva.

Si acum, citeva imagini care credeam eu ca au iesit bine, pina sa le vad mari pe monitor :).

Enjoy!
 










  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu